Malli

Malli

FAQ

Tarvitsetko apua?

Joulu

Milloin kannattaa tilata, jotta saan joululahjani ajoissa? Tilaa tähän päivämäärään mennessä, jotta saat joululahjasi ajoissa.
Maa Vakiotoimitus Seurattu toimitus
Austria 13/12 20/12
Belgium 15/12 22/12
Canada 04/12 11/12
Czech Republic 11/12 19/12
Denmark 11/12 19/12
France 13/12 22/12
Germany 14/12 22/11
Luxembourg 11/12 19/12
The Netherlands 19/12 22/12
Norway 11/12 18/12
Poland 11/12 18/12
Italy 11/12 18/12
Switzerland 13/12 20/12
Spain 11/12 18/12
Great Britain 11/12 20/12
United States 08/12 16/12
Muut EU-maat 11/12 18/12
Muut maat EU:n ulkopuolella 01/12 01/12

Tilaus

En ole tyytyväinen! Mitä voin tehdä? Olemme pahoillamme, ettet ole tyytyväinen palveluumme. Teemme kovasti töitä noudattaaksemme tiukimpia lakimääräyksiä e-kaupankäynnissä. Jos sinulla on ongelma, jota ei voida ratkaista näiden usein kysyttyjen kysymysten avulla, ota meihin yhteyttä osoitteessa [email protected].

Miten voin tarkistaa tilaukseni tilan? Voit tarkistaa tilauksesi tilan täällä.

En ole saanut tilaustani! Oletteko huijanneet minua? Kyllä! … Vain vitsi. Kun olemme lähettäneet tilauksesi, luotamme siihen, että yhteistyökumppanimme toimittajat hoitavat osuutensa. Valitettavasti joskus voi käydä niin, että he kadottavat paketin tai toimittavat sen väärään osoitteeseen. Ylläpidämme 25 arkipäivän odotusaikaa lähetyksen jälkeen varmistaaksemme, ettei tilauksesi viivästy. Jos et ole saanut tilaustasi tämän odotusajan kuluessa, pidämme tilauksesi kadonneena toimituksessa ja tarjoamme sinulle ratkaisun.
Ota yhteyttä meihin, jos et ole saanut tilaustasi 25 arkipäivän kuluessa.

Tein juuri tilauksen. Mitä nyt tapahtuu? Ensinnäkin: Kiitos tilauksestasi! Tässä mitä tapahtuu seuraavaksi: Tilauksen tekemisen jälkeen saat kaksi sähköpostia, jotka päivittävät sinua tilauksesi tilasta. Ensimmäinen sähköposti vahvistaa tilauksesi. Yleensä lähetämme tilaukset 48 tunnin kuluessa. Toinen sähköposti vahvistaa tilauksesi lähetyksen.

Tämä sähköposti sisältää kaikki toimitustiedot koskien erityistä tilaustasi.

Jos et ole saanut mitään sähköposteja, varmista, että tarkistat roskaposti-/roskapostikansion sähköpostiosoitteessa, jonka rekisteröit meillä.

Voit myös tarkistaa tilauksesi tilan milloin tahansa täällä.

Haluan ostaa paljon kuoria. Voinko saada määräalennuksen? Tarjoamme määräalennuksia alkaen 10 kappaleen tilauksista. Voit tarkastella kaikkia tietoja ja alennuksia B2B-sivullamme tästä.

Ostokseni rikkoutui takuuajan kuluessa. Mitä nyt? Tarjoamme 6 kuukauden takuuaikaa kaikille tuotteillemme. Pyrimme tuomaan sinulle parasta laatua. Jos ostoksesi rikkoutuu tämän ajan kuluessa, korvaamme ostetun tuotteen ilmaiseksi.

Kun tämä tapahtuu, ota meihin yhteyttä osoitteessa [email protected]. Liitä mukaan selkeä kuva ongelmasta ja tilausnumerosi. Näin voimme tarjota sinulle ratkaisun mahdollisimman nopeasti.

Muutin mieleni. Voinko palauttaa ostokseni? Kyllä voit!

Voit palauttaa ostoksesi 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta. On kuitenkin joitakin poikkeuksia:

Palautusoikeuden alaiset tuotteet:
Tarjoamme 30 päivän palautusoikeuden kaikille kuorille kokoelmastamme ja kaikille tarvikkeille. Tämä tarkoittaa, että 30 päivän kuluessa ostoksesi vastaanottamisesta voit muuttaa mielesi.

Hyväksymme palautukset vain, jos ostetut tavarat ovat käyttämättömiä ja niissä ei ole käytön jälkiä.

Ole hyvä ja huomioi, että asiakkaat ovat vastuussa kaikista palautukseen liittyvistä kuluista. Palautuspaketit ovat asiakkaan vastuulla, kunnes ne vastaanotetaan CaseCompanyssä. Hyvitämme tilauksen täysin 7 päivän kuluessa palautettujen ostosten vastaanottamisesta.

Jos haluat palauttaa ostoksesi, ota meihin yhteyttä osoitteessa [email protected] tai jos olet EU:n asukas: lähetä meille Euroopan mallin peruutuslomake.

Palautuksia ilman ennakkoviestintää meidän kanssa ei hyväksytä.

Palautukset voidaan lähettää seurattuna tilausnumeron kanssa osoitteeseen:
MonkeyMonkey BVBA
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgium

Palautusoikeuden ulkopuoliset tuotteet:

Emme hyväksy palautuksia personoiduille tuotteille. Jokainen personoitu kuori tai kotelon suojus tehdään tilauksesta eikä meidän ole mahdollista myydä ostostasi uudelleen.

Tilaukseesi lisätyt lisävaihtoehdot, kuten seurattu toimitus ja lahjapakkaus, eivät ole hyvitettävissä.

Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni? Valitettavasti se ei ole mahdollista. Heti kun tilauksesi on vahvistettu, aloitamme tuotanto- ja toimitusprosessin.
Emme voi muuttaa mitään tietoja tilauksestasi vahvistuksen jälkeen. Varmista siis, että annat oikean toimitusosoitteen ja tilaat oikean tuotteen itsellesi.

Haluan ladata omia kuviani. Mikä kuvamuoto ja resoluutio antavat parhaan tuloksen? Suunnittelutyökalumme tukee .jpeg- ja .png-muotoja. Puhelimen kuorelle suosittelemme tarkkuutta 2000×3000 pikseliä. Kannettavan tietokoneen hihoille ja iPad-kuorille suosittelemme tarkkuutta 4000×3000 pikseliä.
Jos kuvasi on epäselvä tai pikselimäinen suunnittelutyökalun esikatselussa, se todennäköisesti on epäselvä ja pikselimäinen myös painettaessa. Varmista siis, että käytät korkealaatuisia kuvia.

Haluan suunnitella oman älypuhelimen kuoren. Kuinka pääsen alkuun? Olemme erikoistuneet tarjoamaan mahdollisuutta suunnitella oma puhelimen kuori.
Noudata näitä ohjeita. Voit aloittaa tästä.

1. Valitse laitteesi.
Meillä on kuoria yli 200 laitteelle. Valitse omasi täältä. Pyrimme tarjoamaan mahdollisimman monta laitetta. Jos emme tarjoa kuorta puhelimellesi, ilmoita siitä meille täällä.

2. Valitse haluamasi kuoren tyyppi.
Älypuhelimille meillä on jopa 7 eri vaihtoehtoa, joilla kaikilla on omat ominaisuutensa, ulkonäkönsä ja tuntunsa.

3. Aloita suunnittelu!
Voit ladata oman kuvan tietokoneeltasi tai sosiaalisen median tililtäsi. Voit lisätä jopa 10 kuvaa yhteen kollaasiin. Viimeistele lisäämällä henkilökohtainen teksti tai joitakin emojia. Olet ohjaimissa!

Palautukset/Takuu

Ostokseni rikkoutui takuuaikana. Mitä nyt? Tarjoamme 6 kuukauden takuuaikaa kaikille tuotteillemme. Pyrimme tarjoamaan sinulle parasta mahdollista laatua. Jos tuotteesi rikkoutuu tämän ajan kuluessa, korvaamme ostetun tuotteen ilmaiseksi.

Kun tämä tapahtuu, ota meihin yhteyttä osoitteessa [email protected]. Liitä mukaan selkeä kuva ongelmasta ja tilausnumerosi. Näin voimme tarjota sinulle ratkaisun mahdollisimman nopeasti.

Muutin mieleni. Voinko palauttaa ostokseni? Kyllä voit!

Voit palauttaa ostoksesi 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta. On kuitenkin joitakin poikkeuksia:

Palautusoikeuden piirissä olevat tuotteet:
Tarjoamme 30 päivän palautusoikeuden kaikille kokoelmamme kuorille ja kaikille tarvikkeille. Tämä tarkoittaa, että voit muuttaa mieltäsi 30 kalenteripäivän kuluessa ostoksesi vastaanottamisesta.

Vain käyttämättömät ja käyttämättömän näköiset ostetut tuotteet hyväksytään palautettaviksi.

Huomaa, että asiakas vastaa kaikista palautukseen liittyvistä kustannuksista. Palautuspaketit ovat asiakkaan vastuulla, kunnes ne vastaanotetaan CaseCompanyn toimesta. Hyvitämme tilauksen täysimääräisesti 7 päivän kuluessa palautettujen tuotteiden vastaanottamisesta.

Jos haluat palauttaa ostoksesi, ota yhteyttä meihin osoitteessa [email protected] tai jos olet EU:n asukas, lähetä meille Euroopan mallin peruuttamislomake.

Palautuksia ilman ennakkoviestintää meidän kanssamme ei hyväksytä.

Palautukset voidaan lähettää seurantatunnuksen kera osoitteeseen:
MonkeyMonkey BVBA
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgia

Ei palautusoikeutta:

Emme hyväksy palautuksia personoiduille tuotteille. Jokainen personoitu kuori tai suojakotelo tehdään tilauksesta, eikä meillä ole mahdollisuutta myydä ostostasi uudelleen.

Tilaukseesi lisätyt lisävaihtoehdot, kuten seurattu toimitus ja lahjapakkaus, eivät ole hyvitettävissä.

Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni? Valitettavasti se ei ole mahdollista. Heti kun tilauksesi on vahvistettu, aloitamme tuotannon ja toimitusprosessin.
Emme voi muuttaa tilauksesi tietoja vahvistuksen jälkeen. Varmista siis, että annat oikean toimitusosoitteen ja tilaat oikean tuotteen itsellesi.

Tilauksen tila

Tilaussivuni sanoo, että tilaukseni on "Odottaa". Mitä tämä tarkoittaa? Kun tilauksesi on "Odottaa"-tilassa, se yleensä tarkoittaa, että on ilmennyt ongelma. On mahdollista, että olemme jo lähettäneet sinulle sähköpostia ilmoittaaksemme tästä. Jos näin ei ole, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected].

Varmista, että tarkistat sähköpostin Roskaposti / Junk -kansion, jonka olet rekisteröinyt meillä.

Sain juuri sähköpostin, jossa sanotaan, että tilaukseni on peruutettu. Miksi näin tapahtuu? Tilauksen automaattinen peruuttaminen tapahtuu, kun maksun kanssa on ongelma. Jos tilauksen maksamiseen kuluu liian kauan tilauksen tekemisen jälkeen, järjestelmämme peruuttaa automaattisesti tilauksen.

Jos tilauksesi peruutettiin vastoin tahtoasi, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected].

Miten voin tarkistaa tilaukseni tilan? Voit tarkistaa tilauksesi tilan täältä.

Syötä tilauksen tekemiseen käyttämäsi sähköpostiosoite ja tilausnumerosi, niin saat uusimmat tiedot tilauksestasi.

Toimitus & toimitusaika

En saanut tilaustani! Oletteko huijanneet minua? Kyllä! ... Vain vitsi. Kun olemme lähettäneet tilauksesi, luotamme yhteistyökumppaneihimme toimitusyrityksissä hoitamaan osansa. Valitettavasti joskus voi käydä niin, että he kadottavat paketin tai toimittavat sen väärään osoitteeseen. Odotamme 25 arkipäivää lähetyksen jälkeen varmistaaksemme, että tilauksesi ei viivästy. Jos et ole saanut tilaustasi tässä odotusajassa, pidämme tilaustasi kadonneena kuljetuksen aikana ja tarjoamme sinulle ratkaisun.
Ota meihin yhteyttä, jos et ole saanut tilaustasi 25 arkipäivän kuluessa.

Onko minun allekirjoitettava tilaukseni toimituksen yhteydessä? UK/EU
Standarditoimitusvaihtoehdolla tilauksesi toimitetaan postilaatikkoosi. Sinun ei tarvitse allekirjoittaa toimitusta.

Seurattavalla toimitusvaihtoehdolla sinun on allekirjoitettava toimitus. Jos haluat varmistaa, että olet kotona, kun toimituspalvelu saapuu, tarkista seurantatietosi.

US/CAN/AUS
Sinun on allekirjoitettava toimitus. Jos haluat varmistaa, että olet kotona, kun toimituspalvelu saapuu, tarkista seurantatietosi.

Seurantakoodini ei toimi. Mitä nyt? Joskus voi käydä niin, että seurantakoodi ei ole heti aktivoitunut lähetyksen jälkeen. Jos seurantatietosi eivät ole saatavilla kahden päivän kuluttua lähetysvahvistuksen saamisesta, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected].

Haluan seurata tilaustani. Onko se mahdollista? Tarjoamme seurantaa kaikille tilauksille, joissa on valittu Seurattu Toimitus -vaihtoehto. Kun lähetämme tilauksesi, saat sähköpostiviestin, jossa on kaikki seurantatiedot.

Valitettavasti voimme tarjota seurattua toimitusta vain tilauksille, joiden toimitusosoite on EU:ssa, Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Australiassa.

Tarjoamme Standarditoimituksen useimpiin maailman maihin.

Standarditoimitusvaihtoehto ei sisällä seurantakoodia.

Toimitusosoitteeni on EU:n ulkopuolella. Täytyykö minun maksaa tuontiveroja? Joissakin Euroopan unionin ulkopuolisissa maissa voidaan vaatia tuontiveroa, tulleja ja niihin liittyviä tullimaksuja. Nämä kustannukset eivät sisälly maksuihin, jotka olet maksanut meille. Näitä maksuja, jos sovellettavissa, määrittää ja perii kohdemaan tulliviranomainen. Lisätietoja maksuista saat ottamalla yhteyttä paikalliseen tullivirastoon.

Kuinka kauan toimitus kestää? Toimitusaikaa ei taata Standarditoimituksessa. Jos haluat varmistaa, että ehdit tiettyyn päivämäärään, suosittelemme valitsemaan Seuratun Toimituksen.

Alla olevat toimitusajat ovat postipalvelun arvioimaa aikaa, eikä se sisällä määränpään tullissa vaadittavaa käsittelyaikaa. Joissakin tapauksissa maasi tulliviranomaiset saattavat vaatia lisädokumentteja ja aikaa pakettisi selvittämiseksi, mikä voi myös viivästyttää toimitusta.

Juhlapyhinä ja kiireisinä aikoina toimituksen käsittely ja toimitus saattaa viivästyä. Tulli ja Postipalvelu saattavat tarvita lisäaikaa käsittelyyn / toimitukseen ruuhkaisina aikoina (Black Friday, joulu jne.) tai ennen suuria juhlia (esim. ystävänpäivä). Lisätietoja määränpään maan julkisista vapaapäivistä saat ottamalla yhteyttä paikalliseen hallitukseen.

Country Shipping type Duration (business days)
Austria standard 4-5
Austria express 3-4
Australia express 6-7
Australia standard 12-15
Belgium standard 3-6
Belgium express 2-4
Bulgaria standard 5-8
Bulgaria express 3-6
Canada express 5-10
Canada standard 10-15
Switzerland express 3-6
Switzerland standard 3-5
Cyprus express 5-10
Cyprus standard 5-8
Czech Republic standard 5-8
Czech Republic express 3-4
Germany standard 3-5
Germany express 3-4
Denmark express 3-4
Denmark standard 5-8
Estonia standard 5-8
Estonia express 4-6
Spain standard 5-8
Spain express 3-6
Finland express 3-6
Finland standard 5-8
France express 3-4
France standard 4-6
Greece express 4-6
Greece standard 5-8
Croatia express 4-7
Croatia standard 5-8
Hungary standard 5-8
Hungary express 3-6
Ireland standard 5-8
Ireland express 3-6
Italy express 3-6
Italy standard 5-8
Lithuania standard 5-8
Lithuania express 4-6
Luxembourg express 2-3
Luxembourg standard 3-6
Latvia standard 5-8
Latvia express 4-6
Malta standard 5-8
Malta express 5-10
The Netherlands express 1-3
The Netherlands standard 3-4
Norway standard 5-8
Norway express 5-7
Poland express 3-6
Poland standard 5-8
Portugal express 3-6
Portugal standard 5-8
Romania standard 5-8
Romania express 3-6
Sweden standard 5-8
Sweden express 3-6
Slovenia standard 5-8
Slovenia express 3-6
Slovakia express 3-6
Slovakia standard 5-8
United States standard 4-7
United States express 3-5
Rest of the world standard 10 - 15

Laskutus

Luulen, että jotain meni vikaan maksun aikana. Kuinka voin olla varma, että kaikki meni hyvin? Kun olemme vastaanottaneet maksun, lähetämme välittömästi sähköpostin rekisteröimääsi osoitteeseen vahvistaaksemme tilauksesi. Jos et ole saanut meiltä sähköpostia ja sinulta on veloitettu tilauksemme, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected].

Varmista, että tarkistat Roskaposti / Junk -kansion sähköpostista, johon rekisteröidyit, jos et ole saanut vahvistussähköposteja.

Miten voin maksaa tilaukseni? Hyväksymme monenlaisia maksuvaihtoehtoja. PayPal, luottokortti ja pankkisiirto.
Käsittelemme ja lähetämme tilauksen maksun vastaanottamisen jälkeen. Jos valitset maksutavaksi pankkisiirron, se voi viivästyttää tilauksesi käsittelyä.

Oman kuoren tekeminen

Haluan ladata omia kuviani. Mikä kuvamuoto ja resoluutio antavat parhaan tuloksen? Suunnittelutyökalumme tukee .jpeg- ja .png-muotoja. Puhelimen kuorelle suosittelemme tarkkuutta 2000×3000 pikseliä. Kannettavan tietokoneen hihoille ja iPad-kuorille suosittelemme tarkkuutta 4000×3000 pikseliä.
Jos kuvasi on epäselvä tai pikselimäinen suunnittelutyökalun esikatselussa, se todennäköisesti on epäselvä ja pikselimäinen myös painettaessa. Varmista siis, että käytät korkealaatuisia kuvia.

Haluan suunnitella oman älypuhelimen kuoren. Kuinka pääsen alkuun? Olemme erikoistuneet tarjoamaan mahdollisuutta suunnitella oma puhelimen kuori.
Noudata näitä ohjeita. Voit aloittaa täältä.

1. Valitse laitteesi.
Meillä on kuoria yli 200 laitteelle. Valitse omasi täältä. Pyrimme tarjoamaan mahdollisimman monta laitetta. Jos emme tarjoa kuorta puhelimellesi, ilmoita siitä meille täältä.

2. Valitse haluamasi kuoren tyyppi.
Älypuhelimille meillä on jopa 7 eri vaihtoehtoa, joilla kaikilla on omat ominaisuutensa, ulkonäkönsä ja tuntunsa.

3. Aloita suunnittelu!
Voit ladata oman kuvan tietokoneeltasi tai sosiaalisen median tililtäsi. Voit lisätä jopa 10 kuvaa yhteen kollaasiin. Viimeistele lisäämällä henkilökohtainen teksti tai joitakin emojia. Olet ohjaimissa!

B2B

Haluan ostaa paljon kuoria. Voinko saada määräalennuksen? Tarjoamme määräalennuksia alkaen 10 kappaleen tilauksista. Voit tarkastella kaikkia tietoja ja alennuksia B2B-sivullamme tästä.

Tarvitsetko lisätietoja?

CaseCompany on osa MonkeyMonkey BVBA:a
Löydät meidät osoitteesta:
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgia

ALV-numero:
BE0549896463

Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen: [email protected].

Ota yhteyttä

Kuule muiden kokemuksia

94% suosittelee meitä, suositteletko sinäkin pian?

reviews
google review kiyoh review

15.272 Arvostelut

review star review star review star review star review star
79%
12020
review star review star review star review star review star
11%
1617
review star review star review star review star review star
4%
541
review star review star review star review star review star
3%
416
review star review star review star review star review star
4%
678

100% tyytyväisyystakuu

checkmarkKirjoitus- ja tulostusvirheiden takuu
checkmark30 päivän rahat takaisin takuu
checkmark12 kuukauden tuotetakuu
checkmarkAina Sopiva takuu
review star review star review star review star review star 10/10

A little slow delivery but the case looks good!

Mimmi

Vahvistettu
Södertälje
Tänään
review star review star review star review star review star 10/10

Easy to order online and was hopeful of the quality. Really impressed once the item arrived. It was a present for my daughter's 13th birthday. It arrived in lovely packaging, plastic wallet type with a business card wrapped in tissue paper so looked very professional and expensive. My daughter and I were over the moon with the quality of the case and the photos. It looks so good on the phone. It's very sturdy so I'm not worried about it being broken or scratched. The fonts are on trend and we went for the script style, which also looks fab. The best part is the mock up so you actually get to see what the case looks like before you buy and can make changes. Not many places do this! It is such a cool and brilliant feature! Honestly have ordered more since then because I was so impressed. If you are in doubt, don't be. I'm quite fussy and hard to please and I was genuinely delighted with the product and the communication from the company. Have recommended to family and friends. Will continue to buy new cases!

Jenny

Vahvistettu
Basildon
Tänään
review star review star review star review star review star 10/10

I love the colours in what I picked and the written is lovely too. Fits the phone perfectly and I will get another one.

Corinne

Vahvistettu
Widdrington station
Tänään
review star review star review star review star review star 10/10

I ordered this then read the reviews and was a bit nervous but no need. The case is good quality the pictures are gorgeous. It was packaged lovely.. arrived quick and I am so happy with my purchase. Ordering another for my daughters birthday.

Jennifer

Vahvistettu
East Calder
Tänään
Kuvitus naisesta sanomassa: Hei! Olen Sofie ja täällä auttaakseni

500 000 tyytyväistä asiakasta, liitytkö pian heihin?

Onko sinulla kysyttävää? Olen tavoitettavissa maanantaista lauantaihin.