En ole tyytyväinen! Mitä voin tehdä? Ikävä kuulla, ettet ole tyytyväinen palveluumme. Teemme kovasti töitä noudattaaksemme tiukimpia lakimääräyksiä e-kaupankäynnissä. Jos sinulla on jokin ongelma, jota ei voida ratkaista näiden usein kysyttyjen kysymysten avulla, ota meihin yhteyttä osoitteeseen [email protected].
Miten voin tarkistaa tilaukseni tilan? Voit tarkistaa tilauksesi tilan täällä.
En ole saanut tilaustani! Oletteko huijanneet minua? Kyllä! … Vitsi. Kun olemme lähettäneet tilauksesi, luotamme siihen, että yhteistyökumppanimme toimittajat hoitavat osuutensa. Valitettavasti joskus voi käydä niin, että he kadottavat paketin tai toimittavat sen väärään osoitteeseen. Ylläpidämme 25 arkipäivän odotusaikaa lähetyksen jälkeen varmistaaksemme, ettei tilauksesi ole vain myöhässä. Jos et ole saanut tilaustasi tämän odotusajan kuluessa, pidämme tilauksesi kadonneena toimituksessa ja tarjoamme sinulle ratkaisun.
Ota yhteyttä meihin, jos et ole saanut tilaustasi 25 arkipäivän kuluessa.
Tein juuri tilauksen. Mitä nyt tapahtuu? Ensinnäkin: Kiitos tilauksestasi! Tässä mitä tapahtuu seuraavaksi: Tilauksen tekemisen jälkeen saat kaksi sähköpostia, jotka päivittävät sinua tilauksesi tilasta. Ensimmäinen sähköposti vahvistaa tilauksesi. Yleensä lähetämme tilaukset 48 tunnin kuluessa. Toinen sähköposti vahvistaa tilauksesi lähetyksen.
Tämä sähköposti sisältää kaikki toimitustiedot koskien erityistä tilaustasi.
Jos et ole saanut mitään sähköposteja, varmista, että tarkistat roskaposti-/roskapostikansion sähköpostiosoitteessa, jonka rekisteröit meillä.
Voit myös tarkistaa tilauksesi tilan milloin tahansa täällä.
Haluan ostaa paljon kuoria. Voinko saada määräalennuksen? Tarjoamme määräalennuksia alkaen 10 kappaleen tilauksista. Voit tarkastella kaikkia tietoja ja alennuksia B2B-sivullamme tästä.
Ostokseni rikkoutui takuuajan kuluessa. Mitä nyt? Tarjoamme kuuden kuukauden takuuajan kaikille tuotteillemme. Pyrimme tarjoamaan vain parasta laatua. Jos ostoksesi rikkoutuu tämän ajan kuluessa, korvaamme ostetun tuotteen ilmaiseksi.
Jos näin tapahtuu, ota meihin yhteyttä osoitteeseen [email protected]. Liitä mukaan selkeä kuva ongelmasta ja tilausnumerosi. Näin voimme tarjota sinulle ratkaisun mahdollisimman nopeasti.
Muutin mieleni. Voinko palauttaa ostokseni? Kyllä!
Voit palauttaa ostoksesi 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta. On kuitenkin joitakin poikkeuksia:
Palautusoikeuden alaiset tuotteet:
Tarjoamme 30 päivän palautusoikeuden kaikille kuorille ja tarvikkeille valikoimastamme. Tämä tarkoittaa, että 30 päivän kuluessa ostoksesi vastaanottamisesta voit muuttaa mielesi.
Hyväksymme palautukset vain, jos ostetut tavarat ovat käyttämättömiä ja niissä ei ole käytön jälkiä.
Ole hyvä ja huomioi, että asiakkaat ovat vastuussa kaikista palautukseen liittyvistä kuluista. Palautuspaketit ovat asiakkaan vastuulla, kunnes ne vastaanotetaan CaseCompanyssä. Hyvitämme tilauksen täysin seitsemän päivän kuluessa palautettujen ostosten vastaanottamisesta.
Jos haluat palauttaa ostoksesi, ota meihin yhteyttä osoitteeseen [email protected] tai jos olet EU:n asukas: lähetä meille Euroopan mallin peruutuslomake.
Palautuksia ilman ennakkoviestintää meidän kanssamme ei hyväksytä.
Palautukset voidaan lähettää seurattuna tilausnumeron kanssa osoitteeseen:
MonkeyMonkey BVBA
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgium
Palautusoikeuden ulkopuoliset tuotteet:
Emme hyväksy palautuksia personoiduille tuotteille. Jokainen personoitu kuori tai kotelon suojus tehdään tilauksesta eikä meidän ole mahdollista myydä ostostasi uudelleen.
Tilaukseesi lisätyt lisävaihtoehdot, kuten seurattu toimitus ja lahjapakkaus, eivät ole hyvitettävissä.
Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni? Valitettavasti se ei ole mahdollista. Heti kun tilauksesi on vahvistettu, aloitamme tuotanto- ja toimitusprosessin.
Emme voi muuttaa mitään tietoja tilauksestasi vahvistuksen jälkeen. Varmista siis, että annat oikean toimitusosoitteen ja tilaat oikean tuotteen itsellesi.
Haluan ladata omia kuviani. Mikä kuvamuoto ja resoluutio antavat parhaan tuloksen? Suunnittelutyökalumme tukee .jpeg- ja .png-muotoja. Puhelimen kuorelle suosittelemme tarkkuutta 2000×3000 pikseliä. Läppärin suojakoteloille ja iPad-kuorille suosittelemme tarkkuutta 4000×3000 pikseliä.
Jos kuvasi on epäselvä tai pikselimäinen suunnittelutyökalun esikatselussa, se todennäköisesti on epäselvä ja pikselimäinen myös painettaessa. Varmista siis, että käytät korkealaatuisia kuvia.
Haluan suunnitella oman älypuhelimen kuoren. Kuinka pääsen alkuun? Olemme erikoistuneet tarjoamaan mahdollisuutta suunnitella oma puhelimen kuori.
Noudata näitä ohjeita. Voit aloittaa tästä.
1. Valitse laitteesi.
Meillä on kuoria yli 200 laitteelle. Valitse omasi täältä. Pyrimme tarjoamaan mahdollisimman monta laitetta. Jos emme tarjoa kuorta puhelimellesi, ilmoita siitä meille täällä.
2. Valitse haluamasi kuoren tyyppi.
Älypuhelimille meillä on jopa seitsemän eri vaihtoehtoa, joilla kaikilla on omat ominaisuutensa, ulkonäkönsä ja tuntunsa.
3. Aloita suunnittelu!
Voit ladata oman kuvan tietokoneeltasi tai sosiaalisen median tililtäsi. Voit lisätä jopa 10 kuvaa yhteen kollaasiin. Viimeistele lisäämällä henkilökohtainen teksti tai joitakin emojia. Olet ohjaimissa!
Ostokseni rikkoutui takuuaikana. Mitä nyt? Tarjoamme kuuden kuukauden takuuajan kaikille tuotteillemme. Pyrimme tarjoamaan aina parasta mahdollista laatua. Jos tuotteesi rikkoutuu tämän ajan kuluessa, korvaamme ostetun tuotteen ilmaiseksi.
Jos näin tapahtuu, ota meihin yhteyttä osoitteessa [email protected]. Liitä mukaan selkeä kuva ongelmasta ja tilausnumerosi. Näin voimme tarjota sinulle ratkaisun mahdollisimman nopeasti.
Muutin mieleni. Voinko palauttaa ostokseni? Kyllä!
Voit palauttaa ostoksesi 30 päivän kuluessa vastaanottamisesta. On kuitenkin joitakin poikkeuksia:
Palautusoikeuden piirissä olevat tuotteet:
Tarjoamme 30 päivän palautusoikeuden kaikille valikoimamme kuorille ja tarvikkeille. Tämä tarkoittaa, että voit muuttaa mieltäsi 30 kalenteripäivän kuluessa ostoksesi vastaanottamisesta.
Vain käyttämättömät ja käyttämättömän näköiset tuotteet hyväksytään palautettaviksi.
Huomaa, että asiakas vastaa kaikista palautukseen liittyvistä kustannuksista. Palautuspaketit ovat asiakkaan vastuulla, kunnes CaseCompany vastaanottaa ne. Hyvitämme tilauksen täysimääräisesti seitsemän päivän kuluessa palautettujen tuotteiden vastaanottamisesta.
Jos haluat palauttaa ostoksesi, ota yhteyttä meihin osoitteeseen [email protected] tai jos olet EU:n asukas, lähetä meille Euroopan mallin peruuttamislomake.
Palautuksia ilman ennakkoviestintää meidän kanssamme ei hyväksytä.
Palautukset voidaan lähettää seurantatunnuksen kera osoitteeseen:
MonkeyMonkey BVBA
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgium
Ei palautusoikeutta:
Emme hyväksy palautuksia personoiduille tuotteille. Jokainen personoitu kuori tai suojakotelo tehdään tilauksesta, eikä meillä ole mahdollisuutta myydä ostostasi uudelleen.
Tilaukseesi lisätyt lisävaihtoehdot, kuten seurattu toimitus ja lahjapakkaus, eivät ole hyvitettävissä.
Voinko muuttaa tai peruuttaa tilaukseni? Valitettavasti se ei ole mahdollista. Heti kun tilauksesi on vahvistettu, aloitamme valmistuksen ja toimitusprosessin.
Emme voi muuttaa tilauksesi tietoja vahvistuksen jälkeen. Varmista siis, että annat oikean toimitusosoitteen ja tilaat oikean tuotteen itsellesi.
Tilaussivuni sanoo, että tilaukseni tila on "Odottaa". Mitä tämä tarkoittaa? Kun tilauksesi on "Odottaa"-tilassa, se yleensä tarkoittaa, että sen kanssa on ilmennyt ongelma. On mahdollista, että olemme jo lähettäneet sinulle sähköpostia ilmoittaaksemme tästä. Jos näin ei ole, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected].
Varmista, että tarkistat sähköpostin Roskaposti / Junk -kansion, jonka olet rekisteröinyt meillä.
Sain juuri sähköpostin, jossa sanotaan, että tilaukseni on peruutettu. Miksi näin tapahtuu? Tilauksen automaattinen peruuttaminen tapahtuu, kun maksun kanssa on ongelma. Jos tilauksen maksamiseen kuluu liian kauan tilauksen tekemisen jälkeen, järjestelmämme peruuttaa automaattisesti tilauksen.
Jos tilauksesi peruutettiin vastoin tahtoasi, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected].
Miten voin tarkistaa tilaukseni tilan? Voit tarkistaa tilauksesi tilan täältä.
Syötä tilauksen tekemiseen käyttämäsi sähköpostiosoite ja tilausnumerosi, niin saat uusimmat tiedot tilauksestasi.
En saanut tilaustani! Oletteko huijanneet minua? Kyllä! ... Vitsi. Kun olemme lähettäneet tilauksesi, luotamme yhteistyökumppaneihimme toimitusyrityksissä hoitamaan osansa. Valitettavasti joskus voi käydä niin, että he kadottavat paketin tai toimittavat sen väärään osoitteeseen. Odotamme 25 arkipäivää lähetyksen jälkeen varmistaaksemme, että tilauksesi ei ole vain myöhästynyt. Jos et ole saanut tilaustasi tässä odotusajassa, pidämme tilaustasi kadonneena kuljetuksen aikana ja tarjoamme sinulle ratkaisun.
Ota meihin yhteyttä, jos et ole saanut tilaustasi 25 arkipäivän kuluessa.
Onko minun allekirjoitettava tilaukseni toimituksen yhteydessä? UK/EU
Tavallisella toimitusvaihtoehdolla tilauksesi toimitetaan postilaatikkoosi. Sinun ei tarvitse allekirjoittaa toimitusta.
Seurattavalla toimitusvaihtoehdolla sinun on allekirjoitettava toimitus. Jos haluat varmistaa, että olet kotona, kun toimituspalvelu saapuu, tarkista seurantatietosi.
US/CAN/AUS
Sinun on allekirjoitettava toimitus. Jos haluat varmistaa, että olet kotona, kun toimituspalvelu saapuu, tarkista seurantatietosi.
Seurantakoodini ei toimi. Mitä nyt? Joskus voi käydä niin, että seurantakoodi ei ole heti aktivoitunut lähetyksen jälkeen. Jos seurantatietosi eivät ole saatavilla kahden päivän kuluttua lähetysvahvistuksen saamisesta, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected].
Haluan seurata tilaustani. Onko se mahdollista? Tarjoamme seurantaa kaikille tilauksille, joissa on valittu Seurattu Toimitus -vaihtoehto. Kun lähetämme tilauksesi, saat sähköpostiviestin, joka sisältää kaikki seurantatiedot.
Valitettavasti voimme tarjota seurattua toimitusta vain tilauksille, joiden toimitusosoite on EU:ssa, Yhdysvalloissa, Kanadassa ja Australiassa.
Tarjoamme tavallisen toimituksen useimpiin maailman maihin.
Tavallinen toimitusvaihtoehto ei sisällä seurantakoodia.
Toimitusosoitteeni on EU:n ulkopuolella. Täytyykö minun maksaa tuontiveroja? Joissakin Euroopan unionin ulkopuolisissa maissa voidaan vaatia tuontiveroa, tulleja ja niihin liittyviä tullimaksuja. Nämä kustannukset eivät sisälly maksuihin, jotka olet maksanut meille. Näitä maksuja, jos sovellettavissa, määrittää ja perii kohdemaan tulliviranomainen. Lisätietoja maksuista saat ottamalla yhteyttä paikalliseen tullivirastoon.
Kuinka kauan toimitus kestää? Toimitusaikaa ei ole taattu tavallisen toimituksen osalta. Jos haluat tuotteen tiettyyn päivään mennessä, suosittelemme Seurattu Toimitus -vaihtoehdon valitsemista.
Alhaalla olevat toimitusajat ovat postipalvelun arvioitu aika, eikä niihin sisälly tullin käsittelyaikaa kohdemaassa. Joissakin tapauksissa maasi paikallinen tullitoimisto saattaa vaatia lisäasiakirjoja ja -aikaa pakettisi tulliselvitykseen, mikä voi myös viivästyttää toimitusta.
Pyhäpäivinä ja ruuhka-aikoina on mahdollista, että lähetyksesi käsittelyssä ja toimituksessa voi esiintyä viivästyksiä. Tulli ja postilaitos saattavat vaatia lisäaikaa käsittelyyn/toimitukseen ruuhka-aikana (Black Friday, joulu jne.) tai ennen suuria juhlia (esim. ystävänpäivä). Tarkempia tietoja kohdemaan juhlapyhistä saat paikallisilta viranomaisten verkkosivuilta.
Country | Shipping type | Duration (business days) |
---|---|---|
Austria | standard | 4-5 |
Austria | express | 3-4 |
Australia | express | 6-7 |
Australia | standard | 12-15 |
Belgium | standard | 3-6 |
Belgium | express | 2-4 |
Bulgaria | standard | 5-8 |
Bulgaria | express | 3-6 |
Canada | express | 5-10 |
Canada | standard | 10-15 |
Switzerland | express | 3-5 |
Switzerland | standard | 4-6 |
Cyprus | express | 5-10 |
Cyprus | standard | 5-8 |
Czech Republic | standard | 5-8 |
Czech Republic | express | 3-4 |
Germany | standard | 3-5 |
Germany | express | 3-4 |
Denmark | express | 3-4 |
Denmark | standard | 5-8 |
Estonia | standard | 5-8 |
Estonia | express | 4-6 |
Spain | standard | 5-8 |
Spain | express | 3-6 |
Finland | express | 3-6 |
Finland | standard | 5-8 |
France | express | 3-4 |
France | standard | 4-6 |
Greece | express | 4-6 |
Greece | standard | 5-8 |
Croatia | express | 4-7 |
Croatia | standard | 5-8 |
Hungary | standard | 5-8 |
Hungary | express | 3-6 |
Ireland | standard | 5-8 |
Ireland | express | 3-6 |
Italy | express | 3-6 |
Italy | standard | 5-8 |
Lithuania | standard | 5-8 |
Lithuania | express | 4-6 |
Luxembourg | express | 3-4 |
Luxembourg | standard | 3-6 |
Latvia | standard | 5-8 |
Latvia | express | 4-6 |
Malta | standard | 5-8 |
Malta | express | 5-10 |
The Netherlands | express | 1-3 |
The Netherlands | standard | 3-4 |
Norway | standard | 5-8 |
Norway | express | 5-7 |
Poland | express | 3-6 |
Poland | standard | 5-8 |
Portugal | express | 3-6 |
Portugal | standard | 5-8 |
Romania | standard | 5-8 |
Romania | express | 3-6 |
Sweden | standard | 5-8 |
Sweden | express | 3-6 |
Slovenia | standard | 5-8 |
Slovenia | express | 3-6 |
Slovakia | express | 3-6 |
Slovakia | standard | 5-8 |
United States | standard | 5-7 |
United States | express | 4-6 |
Rest of the world | standard | 10 - 15 |
Luulen, että jotain meni vikaan maksun aikana. Kuinka voin olla varma, että kaikki meni hyvin? Kun olemme vastaanottaneet maksun, lähetämme välittömästi sähköpostin rekisteröimääsi osoitteeseen vahvistaaksemme tilauksesi. Jos et ole saanut meiltä sähköpostia ja sinulta on veloitettu tilauksemme, ota yhteyttä osoitteeseen [email protected].
Varmista, että tarkistat Roskaposti / Junk -kansion sähköpostista, johon rekisteröidyit, jos et ole saanut vahvistussähköposteja.
Miten voin maksaa tilaukseni? Hyväksymme monenlaisia maksuvaihtoehtoja. PayPal, luottokortti ja pankkisiirto.
Käsittelemme ja lähetämme tilauksen maksun vastaanottamisen jälkeen. Jos valitset maksutavaksi pankkisiirron, se voi viivästyttää tilauksesi käsittelyä.
Haluan ladata omia kuviani. Mikä kuvamuoto ja resoluutio antavat parhaan tuloksen? Suunnittelutyökalumme tukee .jpeg- ja .png-muotoja. Puhelimen kuorelle suosittelemme tarkkuutta 2000×3000 pikseliä. Läppärin suojakoteloille ja iPad-kuorille suosittelemme tarkkuutta 4000×3000 pikseliä.
Jos kuvasi on epäselvä tai pikselimäinen suunnittelutyökalun esikatselussa, se todennäköisesti on epäselvä ja pikselimäinen myös painettaessa. Varmista siis, että käytät korkealaatuisia kuvia.
Haluan suunnitella oman älypuhelimen kuoren. Kuinka pääsen alkuun? Olemme erikoistuneet tarjoamaan mahdollisuutta suunnitella oma puhelimen kuori.
Noudata näitä ohjeita. Voit aloittaa täältä.
1. Valitse laitteesi.
Meillä on kuoria yli 200 laitteelle. Valitse omasi täältä. Pyrimme tarjoamaan mahdollisimman monta laitetta. Jos emme tarjoa kuorta puhelimellesi, ilmoita siitä meille täältä.
2. Valitse haluamasi kuoren tyyppi.
Älypuhelimille meillä on jopa seitsemän eri vaihtoehtoa, joilla kaikilla on omat ominaisuutensa, ulkonäkönsä ja tuntunsa.
3. Aloita suunnittelu!
Voit ladata oman kuvan tietokoneeltasi tai sosiaalisen median tililtäsi. Voit lisätä jopa 10 kuvaa yhteen kollaasiin. Viimeistele lisäämällä henkilökohtainen teksti tai joitakin emojia. Olet ohjaimissa!
Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen: [email protected].
Ota yhteyttäKuule muiden kokemuksia
83%
|
19292
|
||
9%
|
2171
|
||
3%
|
627
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
765
|
Simone
VahvistettuExcelente, muy bonita. Tardo un poco pero estoy muy satisfecha con la compra.
Cristina
VahvistettuThis is my second case in 3 years, that’s how much I love it! The design is wonderful, it’s a very durable case, that lasts a long time. I’d highly recommend it
Jindra
VahvistettuBrilliant case! I’m very clumsy and dropped my phone a lot. Still hasn’t got a single scratch on it!
Ellen
VahvistettuOnko sinulla kysyttävää? Olen tavoitettavissa maanantaista lauantaihin.
Jätä sähköpostiosoitteesi alle ja vastaanota alennuskoodi
Sähköpostiosoite ei ole oikein
Koodisi:
Very nice case, delivered quickly and fits perfectly