Olemme:
MonkeyMonkey BVBA
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgia
Sähköpostiosoite: [email protected]
ALV-numero: BE0549896463
1. Ehtomme koskevat jokaista tarjoustamme sinulle Kuluttajana (jokainen luonnollinen henkilö, joka käyttää tai ostaa markkinoilla saatavilla olevaa hyvää tai palvelua ei-ammatillisiin tarkoituksiin yksinään).
2. Toimitamme maailmanlaajuisesti lukuun ottamatta Ålandinsaaria, Amerikan Samoa, Bangladesh, Bonaire, St. Eustasius ja Saba, Brasilia, Brittiläinen Intian valtameren alue, Brittiläiset Neitsytsaaret, Joulusaari, Kokossaaret, Cookinsaaret, Costa Rica, Falklandinsaaret, Filippiinit, Guam, Heard ja MacDonalinsaaret, Isle Of Man, Israel, Caymansaaret, Libya, Marokko, Marshallinsaaret, Mauritius, Mikronesia, Pohjois-Korea, Salomonsaaret, Syyria, Thaimaa, Turks- ja Caicossaaret, Yhdysvaltain pienet erillissaaret, Yhdysvaltain Neitsytsaaret, Yhdistyneet arabiemiirikunnat, Vietnam, Etelä-Afrikka, Etelä-Georgia ja Eteläiset Sandwichsaaret. Jos annat toimitusosoitteen yhteen näistä maista, pidätämme oikeuden hylätä tilauksesi.
3. Tilauksen tekemiseksi sinun on oltava yli 18-vuotias. Jos olet alle 18-vuotias, pyydämme sinua pyytämään vanhempaa tai laillista huoltajaa tekemään tilauksesi. Jos huomaamme, että tilauksen on tehnyt alaikäinen, pidätämme oikeuden hylätä tilauksesi.
4. Verkkosivuillamme tehdyn tilauksen tekeminen on virallinen hyväksyntä ehdoillemme, jotka ovat aina saatavilla verkkosivuillamme.
5. Jos olet tilannut verkossa, toimitamme sinulle tilausvahvistuksen yhteydessä tai viimeistään toimituksen yhteydessä kopion näistä ehdoista muodossa, jonka voit tallentaa tai tulostaa. Suosittelemme, että teet näin aina.
6. Jos näiden ehtojen lisäksi sovelletaan muita erityisiä ehtoja, yllä mainitut sovelletaan myös näihin erityisehtoihin. Kuluttajana voit aina vedota itsellesi edullisimpaan tekstiin, jos ehtomme ovat ristiriidassa yllä mainittujen erityisehtojen kanssa.
1. Ilmoitamme tarjouksessamme selkeästi, milloin se on voimassa vain rajatun ajan tai onko se sidottu erityisiin ehtoihin.
2. Kuvaamme aina mahdollisimman täydellisesti ja tarkasti, mitä myymme sinulle sekä toimitusprosessimme kulun. Kuvaus on joka tapauksessa tarpeeksi yksityiskohtainen, jotta voit tehdä asianmukaisen arvion. Jos käytämme grafiikkaa, ne ovat todellinen heijastus tarjotuista tavaroista ja/tai palveluista. Kuitenkin, erehtyminen on inhimillistä ja jos olemme selvästi erehtyneet, emme ole velvollisia toimittamaan sinulle.
3. Tilauksesi on täydellinen ja sopimus välillämme on lopullinen heti, kun vahvistamme tilauksesi sähköpostitse ja luotto- tai pankkikorttimaksuista, heti kun saamme hyväksynnän kortinmyöntäjältäsi. Hyväksymme Paypallin, Visan, Mastercardin, American Trackedin ja muut luottokortit. Jos kortinmyöntäjäsi kieltäytyy hyväksymästä maksua meille, emme voi olla vastuussa toimituksen viivästymisestä ja/tai tilauksesi toimittamatta jäämisestä. Nimeä rekisteröidyn kortinomistajan kanssa tehtyjä tilauksia ilman voimassa olevaa maksua ei hyväksytä eikä käsitellä.
4. Tuotteen ostamiseksi lisäät sen ostoskoriisi. Sen jälkeen annat yhteystietosi ja laskutustietosi. Seuraavaksi valitset toimitustavasi: Standard Shipping tai Tracked Shipping. Viimeisessä vaiheessa sinut ohjataan yhteenvetosivulle, hyväksyt ehtomme ja vahvistat maksusi painamalla 'Buy Now' -painiketta, jonka alla lukee “tilaus maksulla”. Jos olet suorittanut nämä vaiheet, ostoksesi tulee lopulliseksi.
1. Jos ostat tavaroita meiltä, sinulla on oikeus päättää, että et halua pitää tavaroita 30 päivän ajan toimituksesta tai sopimuksen tekemisestä. Voit palauttaa tilauksesi ilman rangaistusta ja ilman perustetta (sinun on maksettava tästä kustannukset). 14 päivän kuluessa palautetun tilauksesi vastaanottamisesta tai ilmoituksestasi, että haluat luopua sopimuksesta, maksamme sinulle takaisin koko ostohinnan samalla maksutavalla, jota käytit ostoon. Tracked Shippingin tai Gift Wrapin kaltaisten lisätoimitusvaihtoehtojen kulut eivät ole hyvitettäviä.
2. Peruuttamisoikeus ei koske personoituja tuotteita
3. Tavaroiden palauttamisen suorat kulut ovat sinun vastuullasi. Ilmoitamme palautuksen kustannukset tai teemme arvion kustannuksista, jos niitä ei ole kohtuullisesti mahdollista laskea etukäteen. Jos tavaroiden palauttaminen postitse on mahdotonta, noudamme tavarat sinulta ilman lisäkustannuksia. Voimme kieltäytyä maksamasta takaisin ennen kuin olemme saaneet palautetut tavarat tai kunnes olet osoittanut palauttaneesi tavarat, riippuen siitä, kumpi tapahtuma tapahtuu ensin.
4. Odotamme sinun käsittelevän tilausta sekä pakkausta mahdollisimman huolellisesti ensimmäisten 14 päivän aikana toimituksen jälkeen. Jos haluat palauttaa tavarat kuten yllä on kuvattu, saat purkaa ne tai käyttää niitä vain siinä määrin, kuin on tarpeen arvioida, haluatko pitää ne. Palautetut tavarat voidaan testata, mutta niitä ei saa käyttää. Palautettaessa tavarat, sinun on myös palautettava kaikki toimitetut lisävarusteet ja – jos kohtuullisesti mahdollista – palautettava tavarat niiden alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa sekä otettava huomioon meidän ohjeemme, jotka on listattu alla.
5. Voit palauttaa pakettisi postitse tai kuriirilla.
6. Oikeutesi peruuttamiseen voit käyttää nopeasti ja oikein, sekä palveluiden että tavaroiden toimituksen yhteydessä, lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected] tilausnumerosi kanssa. Lähetämme sinulle peruutuksen vahvistuksen sähköpostitse.
1. Tarjouksessamme mainitun ajanjakson aikana hinnat eivät muutu, paitsi hintamuutokset, jotka johtuvat ALV-kantojen muutoksista.
2. Hinnat sisältävät kaikki verot, ALV:n ja kaikki muut maksut. Siksi et tule kohtaamaan ikäviä yllätyksiä. Voimme kuitenkin päättää veloittaa sinulta toimituskulut ostohinnan lisäksi. Tässä tapauksessa ilmoitamme sen aina ennen kuin teet ostoksen lopullisesti. Tässä tapauksessa ilmoitamme tästä sinulle ennen tilauksesi lopullista vahvistamista.
1. Hyväksymme vain etukäteen maksun verkkosivustollamme mainittuja maksutapoja käyttäen.
2. Turvallisen online-maksun ja henkilötietojesi turvaamiseksi transaktiotiedot lähetetään vain salattuna SSL-teknologialla. SSL-maksujen tekemiseen ei tarvita erityistä ohjelmistoa. Turvallisen SSL-yhteyden tunnistat selaimen alapalkin “lukko”-symbolista.
1. Takaamme, että tuotteemme ovat tilauksesi mukaisia ja vastaavat normaaleja odotuksiasi ottaen huomioon tuotteen eritelmiä. Takaamme myös, että tavarat ovat tilaushetkellä voimassa olevien lakien mukaisia.
2. Kuluttajana sinulla on lakisääteinen 2 vuoden takuu meiltä ostetuille tavaroille, jos tämä tavara ei ole tilauksen mukainen. Tänä aikana ja laillisten rajojen sisällä tarjoamme ilmaisen korvaamisen tai tavaroiden korjaamisen, jotka osoittavat virheen, joka kuuluu lakisääteisen takuun piiriin.
3. Mahdollisuuksien ja kohtuullisuuden rajoissa sinulla on valinnanvaraa korvaamisen tai korjauksen välillä. Vain jos korvaaminen tai korjaaminen on kohtuutonta tai mahdotonta, tai jos sitä ei voida toimittaa kohtuullisessa ajassa, sinulla on oikeus vaatia alennusta tai vaatia myyntisopimuksen purkamista.
4. Ensimmäisten kuuden kuukauden aikana voit kaikissa tapauksissa vedota takuuseen. Sen jälkeen sinun on todistettava, että tavaroiden viat eivät johdu epänormaalista käytöstä.
1. Kaikki tavarat ja palvelut toimitetaan antamaasi osoitteeseen tilauksen yhteydessä.
2. Kun tavara on varastossa, se toimitetaan toimitusosoitteeseen määrätyssä toimitusajassa. Jos tavaraa ei ole verkkokaupan varastossa, tilauksesi lähetetään, kun tuote on taas varastossa. Ilmoitamme sinulle toimitusajan tilausvahvistuksessasi.
3. Toimitus riippuu toimitusmaastasi. Voit tarkastella arvioituja toimitusaikoja maasi kohdalla täältä. Ostoksesi lopullinen toimitus tapahtuu 30 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä.
4. Jos emme pysty toimittamaan ajoissa, ilmoitamme sinulle aina ennen toimitusajan päättymistä. Jos emme tee niin, voit peruuttaa tilauksesi ilmaiseksi. Tässä tapauksessa hyvitämme sinulle 30 päivän kuluessa sopimuksen purkamisesta.
5. Tavaroiden ja lahjakorttien lähettäminen tapahtuu aina meidän riskillämme. Joten sinun ei tarvitse huolehtia tavaroiden katoamisesta kuljetuksen aikana. Jos kuitenkin palautat tavarat meille 30 päivän kuluessa toimituksesta, koska et mieluummin pidä niitä, olet vastuussa kuljetuksesta.
6. Jos toimitetut tavarat vahingoittuivat kuljetuksen aikana, eivät vastaa toimitusluettelossa mainittuja tavaroita tai eivät vastaa tilaamiasi tavaroita, sinun on ilmoitettava tästä mahdollisimman pian ja joka tapauksessa 3 päivän kuluessa. Sen jälkeen sinun on lähetettävä tavarat takaisin 14 kalenteripäivän kuluessa toimituksesta.
7. Emme voi olla vastuussa myöhästymisen tai toimituksen tekemättä jäämisen aiheuttamasta välillisestä vahingosta, joka johtuu yrityksemme määräämästä kuljetusyhtiöstä. Tällaisissa tapauksissa vastuumme rajoittuu niihin tavaroihin, joiden on osoitettu, ettei asiakas ole vastaanottanut niitä.
1. Kuluttajalla on oikeus päättää määrittelemättömän keston sopimus milloin tahansa noudattaen sovittuja irtisanomisehtoja ja vähintään yhden kuukauden irtisanomisaikaa.
2. Määräaikainen sopimus on enintään kahden vuoden kestoinen.
3. Jos määräaikainen tavaran myyntisopimus sisältää lausekkeen, että kuluttajan toimettomuuden tapauksessa etäsopimus jatkuu, sopimus jatkuu määrittelemättömänä sopimuksena ja vaatii vähintään yhden kuukauden irtisanomisaikaa.
4. Jos yrityksen ja kuluttajan välillä on tehty määräaikainen palvelusopimus, joka sisältää lausekkeen hiljaisesta uusimisesta, tämä lauseke esitetään lihavoituna ja kehyksessä erillään tekstistä ensimmäisen sivun etupuolella.
4. Tässä lausekkeessa esitetään hiljaisen uusimisen seuraukset, mukaan lukien seuraavan kappaleen mukainen irtisanomista koskeva säännös sekä kuluttajan viimeinen mahdollinen päivä vastustaa hiljaista uusimista ja tämän vastustamisen ilmoitustapa. Kuluttajalla on hiljaisen uusimisen jälkeen määräaikaisen palvelusopimuksen tapauksessa oikeus milloin tahansa ja ilman korvausta päättää sopimus noudattaen enintään kahden kuukauden irtisanomisaikaa.
1. Force majeure -tilanteessa emme ole velvollisia täyttämään velvoitteitamme. Tässä tapauksessa voimme joko keskeyttää velvoitteidemme täyttämisen force majeure -tilanteen keston ajaksi tai peruuttaa sopimuksen lopullisesti.
2. Force majeure -tilanteita ovat kaikki ulkopuoliset olosuhteet, jotka tekevät velvoitteidemme täyttämisen täysin tai osittain mahdottomaksi. Tällaisia olosuhteita ovat esimerkiksi lakot, tulipalot, energian tai tietoliikenneyhteyksien tai viestintäjärjestelmien katkokset ja/tai verkkokaupan väliaikainen toimintahäiriö, toimitusten viivästyminen tai toimittamatta jääminen toimittajiltamme tai muilta kolmansilta osapuolilta...
1. Verkkosivustomme, logomme, tekstit, valokuvat, nimet ja yleisesti ottaen kaikki viestintämme ovat suojattu henkisellä omaisuusoikeudella, joka kuuluu joko meille, toimittajillemme tai muille vaatimuksen esittäjille.
2. On kiellettyä käyttää ja/tai muuttaa mitään tässä kohdassa kuvattua henkisen omaisuuden oikeutta. Joten esimerkiksi piirustuksia, valokuvia, nimiä, tekstejä, logoja, väriyhdistelmiä jne. ei saa kopioida eikä jäljentää ilman etukäteen annettua kirjallista ja nimenomaista suostumustamme.
3. Asiakas ei saa käyttää mitään materiaaleja, jotka saattavat loukata yksityisyyden suojaa, julkisuusoikeuksia, henkisen ja/tai teollisen omaisuuden oikeuksia tai vastaavia oikeuksia, koska häneltä puuttuu oikeuksien omistajan lupa. MonkeyMonkey bvba ei vastaa kolmannen osapuolen vaatimuksesta, joka perustuu väitteeseen, että MonkeyMonkey toimittama kuori rikkoo kolmannen osapuolen oikeutta.
1. Toivomme, että kaikki asiakkaamme ovat aina 100 % tyytyväisiä. Jos sinulla on kuitenkin valituksia palveluistamme, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä osoitteessa [email protected]. Pyrimme käsittelemään valituksesi 7 päivän kuluessa.
2. Kaikki kanssamme solmitut sopimukset, asiakkaan asuinpaikasta riippumatta, ovat yksinomaan Belgian lain alaisia. Ainoastaan Belgian tuomioistuimet ovat toimivaltaisia ratkaisemaan riitoja, jotka johtuvat tai liittyvät näihin sopimuksiin. Jos kansainvälisen lainsäädännön seurauksena sovelletaan toisen maan lakia, tämänhetkisten ehtojen ja ehtojen tulkinta tehdään ensisijaisesti Belgian kauppakoodin VI kirjan mukaisesti.
3. Kuluttajariitojen ulkopuolisen ratkaisun vaihtoehtona Federal Service de Médiation des Consommateurs on nimetty vastaanottamaan kaikki kuluttajariitojen ulkopuolisen ratkaisun pyynnöt. Palvelu toimii suoraan tai siirtää valituksesi asianmukaiselle palvelulle. Voit ottaa yhteyttä Service de Médiation des Consommateurs -palveluun tämän linkin kautta: https://www.mediationconsommateur.be//en
3. Rajat ylittävän riidan tapauksessa voit ottaa yhteyttä Euroopan unionin "Online Dispute Resolution" -alustaan tämän linkin kautta: https://ec.europa.eu/odr
Kuule muiden kokemuksia
83%
|
19292
|
||
9%
|
2171
|
||
3%
|
627
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
765
|
Simone
VahvistettuExcelente, muy bonita. Tardo un poco pero estoy muy satisfecha con la compra.
Cristina
VahvistettuThis is my second case in 3 years, that’s how much I love it! The design is wonderful, it’s a very durable case, that lasts a long time. I’d highly recommend it
Jindra
VahvistettuBrilliant case! I’m very clumsy and dropped my phone a lot. Still hasn’t got a single scratch on it!
Ellen
VahvistettuOnko sinulla kysyttävää? Olen tavoitettavissa maanantaista lauantaihin.
Jätä sähköpostiosoitteesi alle ja vastaanota alennuskoodi
Sähköpostiosoite ei ole oikein
Koodisi:
Very nice case, delivered quickly and fits perfectly